Selecteer een pagina
WAT WE DOEN

Als specialist op het gebied van accountancy, fiscaliteit, juridische en organisatorische zaken verzorgt Zegers Accountants alles voor uw bedrijf en stelt daar ook een zeer persoonlijke service tegenover.

ONZE SPEERPUNTEN
Persoonlijke benadering
Inzichtelijk en helder
Brede kennis
Ervaring met grote cases

ONZE DIENSTEN

wat we doen

Wij begeleiden u persoonlijk of uw bedrijf wanneer u in zwaar weer verkeert. Denk hierbij aan problemen op financieel- of management-gebied. Zoals gezegd valt het uitvoeren van persoongerichte onderzoeken ook tot onze expertise, bijvoorbeeld fraude- en andere feitenonderzoeken.

Wij rekenen dit tot ons specialisme en strijden ten alle tijden voor een succesvolle afloop van uw bijzondere onderzoek.

Om uw kansen en bedreigingen in kaart te brengen zijn betrouwbare cijfers uiterst belangrijk. Wij kunnen u hierbij van dienst zijn met:

  • De samenstelling van uw jaarrekening
  • Het opstellen van tussentijdse rapportages
  • Het optimaliseren / opzetten van managementrapportages

Aangezien wij persoonlijke benadering hoog in het vaandel hebben staan kijken wij niet alleen naar de cijfers van de laatste maanden, maar adviseren wij op alle aspecten van uw onderneming. Denkt u hierbij aan:

  • De begeleiding van uw reorganisatie, fusie of overname
  • Gedegen advies bij investeringen en financiering
  • Begeleiding op managementgebied
  • Goed starten met het opstellen van een ondernemingsplan
  • Het opstellen van liquiditeits- en exploitatieprognoses
  • De begeleiding van (her)financieringsaanvragen bij bankiers en overige kapitaalverschaffers

Zegers Accountants verzorgt de financiële- en loonadministratie voor het midden- en kleinbedrijf. Wij zorgen dat al uw financiële zaken goed zijn geregeld, hierbij valt ook te denken aan loonadministratie.

Wij zijn van mening dat u als ondernemer tijd moet hebben om te ondernemen, niet om u druk te moeten maken over uw administratie. Zegers Accountants kan u helpen met het efficiënt inrichten en verbeteren van de financiële administratie en uiteraard het verwerken van de bijbehorende mutaties. Hierbij is te denken aan:

  • Het inrichten en continu verbeteren van uw digitale financiële administratie
  • Het opzetten van een snelle en efficiënte salarisadministratie
  • De aangifte omzet- en loonbelasting

Ook voor de complexere werkzaamheden op fiscaal en juridisch gebied kunt u bij ons terecht. Denk hierbij aan het verzorgen van de aangiften voor vennootschaps-, inkomsten- en dividendbelasting, maar ook het begeleiden van fiscale controles en procedures. Daarnaast voorzien wij ook in de opmaak van overeenkomsten, het opzetten organisatorische en juridische structuren, zowel nationaal als internationaal.

Overtuigd? Stel uw vraag via onze contactpagina.